Löytyykö (ja mitä) seuraavien (paikka)kuntien historiaa käsitteleviä kirjoja lainattavaksi Espooseen Ison Omenan kirjastoon : - Säräisniemi - Kemi /…

Kysytty

Löytyykö (ja mitä) seuraavien (paikka)kuntien historiaa käsitteleviä
kirjoja lainattavaksi Espooseen Ison Omenan kirjastoon :

- Säräisniemi
- Kemi / Keminmaa

Kirjat voivat olla joko pitäjän- tai seurakunnan historiaa käsitteleviä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Seuraavia teoksia voi varata joko HelMet -verkkopalvelussa, puhelimitse soittamalla kirjastoon tai kirjastokäynnin yhteydessä:
Säräisniemi: 1. Peurakuopista kirkkokenttiin : saamelaisalueen 10 000 vuotta arkeologin näkökulmasta. 2. Löydä Oulujärvi : kaikki Kainuun merestä yksissä kansissa. 3. Suomen maatilat. 5. osa : Oulun ja Vaasan läänit: tietokirja maamme keskikokoisista ja suurista maatiloista ; toimitusneuvottelukunta: U. Brander, Osk. Groundstroem, S. Mattsson ; toimittajat: Felix Jonasson, Akseli Kivialho, K. Kivialho Porvoo : WSOY, 1933.

Kemi / Keminmaa: 1. Jatuli. [XXIX] / [päätoimittaja: Ossi Liiten]; [toimittaja: Elsi Liiten] : Kemin kotiseutu- ja museoyhdistyksen julkaisu. 2.Teerijoki, Niilo: Keminmaan kirja, 1957.