Löytyykö hgin kirjastosta Hannu Mäkelä hevonen joka hukkasi silmälasit?

Kysytty

Löytyykö hgin kirjastosta Hannu Mäkelä hevonen joka hukkasi silmälasit?

Vastaus

Vastattu

Hannu Mäkelän vuonna 1977 ilmestyneestä lastenkirjasta Hevonen joka hukkasi silmälasinsa on Helmet-kirjastoissa lainattavissa kahta eri painosta.

Voit tarkistaa teoksen saatavuuden tällä hetkellä alla olevista linkeistä.

Hevonen joka hukkasi silmälasinsa (1977)

Hevonen joka hukkasi silmälasinsa : juhlapainos (2013)

https://www.helmet.fi/fi-FI