Löytyykö Helsingin kauppakorkekoulun kirjastosta Virpi Kristiina Tuunaisen väitöskirjaa e-busineksesta?

Kysytty

Löytyykö Helsingin kauppakorkekoulun kirjastosta Virpi Kristiina Tuunaisen väitöskirjaa e-busineksesta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Virpi Tuunaisen väitöskirjaa Different models of electronic commerce: integration of value chains and business processes (julkaistu: Helsinki School of Economics and Business Administration, 1999, sarjassa Acta Universitatis oeconomicae Helsingiensis. A.) on Linnea kirjastotietokannan mukaan saatavilla mm. Turun kauppakorkeakoulun kirjastosta. Voit tarkistaa teoksen saatavuuden kuitenkin puhelimitse Helsingin Kauppakorkeakoulun kirjastosta (puh. 09- 4313 8404), sillä väitöskirja on Helsingin kauppakorkeakoulun julkaisu sekä osa koulun julkaisusarjaa.