Löytyykö Espoossa vuonna 1991 allekirjoitettuun Espoon sopimukseen liittyviä valokuvia tai lehtijuttuja sen allekirjoittamisesta?

Kysytty

Löytyykö Espoossa vuonna 1991 allekirjoitettuun Espoon sopimukseen liittyviä valokuvia tai lehtijuttuja sen allekirjoittamisesta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin Sanomista käytössämme on Aikakone-palvelu, josta löysin helmikuulta pari pienehköä juttua. Kuvakaappaukset näistä liitteenä.

Lisää lehtiä löytyy selattaviksi Kansalliskirjastosta, jossa on mikrofilmattuina Suomen sanomalehdet 90-luvulta.

Eduskunnan kirjastosta, Espoon kaupungin arkistosta tai Lehtikuvasta ei löytynyt aineistoa tähän konferenssiin liittyen.