Otsikko
Löytyykö Anki Lindqvistin esittämien kappaleiden "Niin aikaisin" ja "Ankin valssi" nuotteja mistään laulukirjoista?

Kysytty

Hei,
Löytyykö Anki Lindqvistin esittämien kappaleiden "Niin aikaisin" ja "Ankin valssi" nuotteja mistään laulukirjoista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Niin aikaisin on alkujaan pelimannikappale, johon Jukka Kuoppamäki teki sanat Ankin levyversiota varten. Nuotti löytyy teoksesta Suuri toivelaulukirja 18 (ISBN: 9524610906).

Ankin valssi on suomennos Bill Evansin kappaleesta Waltz for Debby. Suomenkielistä nuottia ei laulusta kuitenkaan ole Viola-tietokannan mukaan julkaistu.
Englanninkielinen nuotti on mm. teoksissa Uusi lukion musiikin aika 2 (ISBN: 9510200743) sekä Real Vocal Book European Edition Volume 2 (ISBN: 9781847729705). Sanat voi kuunnella Ankin kokoelma-cd:ltä Niin kauan kuin tää kestää saa : taiteilijan taival (Warner, 2008).