Otsikko
Löytyisikö soundtrackia elokuvasta "Wilde" jostain päin Suomea?

Kysytty

Löytyisikö soundtrackia elokuvasta "Wilde" jostain päin Suomea?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Soundtrackiä Brian Gilbertin ohjaamasta elokuvasta Wilde, ei löytynyt kirjastojen tietokannoista. Internetin kautta löysin tiedot kahdeltakin levymerkiltä Sonic Images (B00000AG8N) ja MCI Music Publishing (503269700013). Levykaupoista voisi kysyä mahdollisuutta tilata näitä.