Löytyisikö netistä osoitteita, joista saisi neuvoja lainopillisiin (asunto-osakeyhtiölaki ja sen viimeisin muutos 01.06.2001) kysymyksiin?

Kysytty

Löytyisikö netistä osoitteita, joista saisi neuvoja lainopillisiin (asunto-osakeyhtiölaki ja sen viimeisin muutos 01.06.2001) kysymyksiin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,
Itse laki ja sen viimeisin muutos löytyy osoitteesta www.finlex.fi. Klikkaa "lainsäädäntö" ja ruksaa "hae säädöksen numerolla tai nimellä" ja kirjoita laatikkoon "asunto-osakeyhtiölaki".

Kuluttajaviraston sivuilta löytyy tietoa asumisesta ja kunnossapitovastuusta asunto-osakeyhtiössä osoitteesta: http://www.kuluttajavirasto.fi/tietoa/asuminen/kunnossa.html. Tiedot ovat kesäkuulta 2001.