Otsikko
Löytyisikö Laila Hietamiehen elämästä tietoa netistä?

Kysytty

Löytyisikö Laila Hietamiehen elämästä tietoa netistä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laila Hietamiehestä löytyy elämäkertatiedot Lappeenrannan kaupunginkirjaston kotisivuilta kohdasta Eteläkarjalaisia kirjailijoita. Laila Hietamies on esitelty siellä uudella nimellään Laila Hirvisaari (http://www.lappeenranta.fi/?deptid=12960).

Myös Helsingin kaupunginkirjaston ylläpitämillä sivuilla Sanojen aika on lyhyet elämäkertatiedot ja vinkkejä muista lähteistä (ei netissä).

Jos kirjoitat Google-hakuun "Laila Hietamies", saat linkkejä muillekin sivuille.