Otsikko
Olen aloittamassa Laila Hietamiehen / Hirvisaaren tuotantoa. Aiemmin en muistaakseni ole lukenut vielä mitään hänen tuotannostaan. Sain tädiltäni lähes kaikki…

Kysytty

Hei!
Olen aloittamassa Laila Hietamiehen / Hirvisaaren tuotantoa. Aiemmin en muistaakseni ole lukenut vielä mitään hänen tuotannostaan. Sain tädiltäni lähes kaikki Lailan kirjoittamat kirjat! Mikä olisi järkevin tai loogisin järjestys lukea kirjat? Ilmestymisjärjestys vaiko jokin muu? Sarjojakin kun on monia.

Vastaus

Vastattu

Laila Hietamiehen/Hirvisaaren tuotantoon perehtynyt kollega oli sitä mieltä, että kannattaa aloittaa Lehmusten kaupunki -sarjasta, jonka ensimmäiset kirjat julkaistiin 1970-luvun alussa ja loppu sarjasta 2000-luvun alkupuolella. Sen jälkeen voi alkaa lukea sarjoja ilmestymisjärjestyksessä. Kirjojen järjestyksen näkee esimerkiksi Wikipediasta.