Löytyisikö kirjaa "eteläpohjalaisia elämänkertoja"? Otsikko ei ole välttämättä juuri tässä muodossa.

Kysytty

Löytyisikö kirjaa "eteläpohjalaisia elämänkertoja"? Otsikko ei ole välttämättä juuri tässä muodossa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Eteläpohjalaisia elämäkertoja -nimellä on ilmestynyt kolmiosainen kirjasarja. Ensimmäinen osa (A-L) ilmestyi kuitenkin vasta vuonna 1963, toinen osa (M-Ö) vuonna 1965 ja kolmas eli täydennysosa (A-Ö) vuonna 1994. Kaikki osat on kustantanut Etelä-Pohjanmaan maakuntaliitto.