Löytyisikö jostain pääkaupunkiseudun musiikkikirjastosta Gilbert O´Sullivanin levytystä kappaleesta Claire tai voidaan kirjoittaa myös Clair tms.

Kysytty

Löytyisikö jostain pääkaupunkiseudun musiikkikirjastosta Gilbert O´Sullivanin levytystä kappaleesta Claire tai voidaan kirjoittaa myös Clair tms.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Gilbert O'Sullivanin levytys Claire löytyy cd-formaatissa kokoelmalta The very best of Gilbert O'Sullivan. Saatavuustiedot voit tarkistaa aineistotietokannastamme osoitteesta http://www.libplussa.fi. Vastaushetkellä äänite löytyy Helsingin kaupunginkirjaston pääkirjaston musiikkiosastolta sekä Paloheinän kirjastosta.