Löytyisikö hämeenlinnan kaupungin kirjastosta mitään esteratsastuksen tietokirjaa? sellaista missä olisi tietoa esteratsastuksesta?

Kysytty

Löytyisikö hämeenlinnan kaupungin kirjastosta mitään esteratsastuksen tietokirjaa? sellaista missä olisi tietoa esteratsastuksesta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Esimerkiksi seuraavat esteratsastuksesta kertovat kirjat löydät Hämeenlinnan kaupunginkirjastosta:
Andersson, Ingrid: Ratsastajan alkutaival (2001),
Werner, Heidrun: Nouse ratsaille! (1998),
Gordon-Watson, Mary: Ratsastuksen käsikirja (1992), Holderness-Roddam, Jane: Kilparatsastus : Koulu- ja esteratsastuksen sekä kenttäkilpailun opas (1990), Saarinen, Anne: Esteratsastus (1988).

Hevosista ja ratsastuksesta kertovia kirjoja löytyy paljon muitakin. Löydät niitä verkkokirjastostamme: http://webkirjasto.htk.fi/ Hae tarkennetussa haussa asiasanoilla ratsastus tai esteratsastus. Verkkokirjastosta näet myös ovatko ne hyllyssä ja voit tehdä varauksia.