Löytyisikö George Witherin runolle Shall I Wasting in Despair suomennosta?

Kysytty

Löytyisikö George Witherin runolle Shall I Wasting in Despair suomennosta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

1500-luvulla syntyneeltä englantilaiselta runoilijalta George Witheriltä ei ole suomennettu yhtään runokokoelmaa. Myöskään kahdessa runoantologiassa, Aale Tynnin toimittamassa ja suomentamassa Tuhat laulujen vuotta ja Eino Railon toimittamassa Maailmankirjallisuuden kultainen kirja 3 (englantilaisen kirjallisuuden kultainen kirja)) ei ole hänen runojaan. Vaikuttaa siis siltä, ettei suomennosta löydy.