Löytyisikö Alaston kokin (englantilainen kokki?)reseptiä marinoidusta ns dubble marinad lihalle etupäässä naudan sisäfileelle.

Kysytty

Löytyisikö Alaston kokin (englantilainen kokki?)reseptiä marinoidusta ns dubble marinad lihalle etupäässä naudan sisäfileelle.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voisitte tutkia asiaa esim. seuraavista Jamie Oliverin suomennetuista teoksista:

1 Jamie Italiassa / Oliver, Jamie
Helsinki : WSOY, 2006 (Porvoo : WS Bookwell)

2 Jamien keittiössä / Oliver, Jamie
Helsinki : WSOY, 2005

3 Alastoman kokin onnenpäivät / Oliver, Jamie
Helsinki : WSOY, 2004

4 Alastoman kokin paluu / Oliver, Jamie
Helsinki : WSOY, 2003

5 Alaston kokki / Oliver, Jamie
Helsinki : WSOY, 2002