Löysin teidän hakuohjelmallanne Ek Jesperin kirjan Tietokantojen käsittely Internetissä. Sen kohdalla kuitenkin lukee, ettei niteitä ole saatavissa. Miksi näin…

Kysytty

Löysin teidän hakuohjelmallanne Ek Jesperin kirjan Tietokantojen käsittely Internetissä. Sen kohdalla kuitenkin lukee, ettei niteitä ole saatavissa. Miksi näin on? Haluaisin kuitenkin saada tämän kirjan käsiini, joten haluaisin tietää onko sellainen lähiaikoina tulossa lainattavaksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymäsi kirja Ek: Tietokantojen käsittely internetissä on tulossa kirjastoon (mm. pääkirjasto, Kallio). Kirja oli vastaushetkellä ihan uusi ja vielä
pääkirjaston keskitetyn hankintaosaston käsittelyssä. Se on jo luetteloitu (=kirjan tiedot näkyvät tietokannassa) mutta niteet ja sijoitukset ovat vielä tallentamatta. Hankintaosaston ruuhkan määrästä riippuen se kestää parista päivästä useampaan viikkoon.