Löysin FINNA - VIOLA -kansalliskirjastosta nuotin sävellyksestä El Mosquito, säveltäjä Araujo, Carlos du, koodi 0216Nu0037. Miten tämän saisi lainata tai…

Kysytty

Löysin FINNA - VIOLA -kansalliskirjastosta nuotin sävellyksestä
El Mosquito, säveltäjä Araujo, Carlos du, koodi 0216Nu0037.
Miten tämän saisi lainata tai kopioida ja mikä hinta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nuotti kuuluu Jazz & poparkiston kokoelmiin. Nuottipyynnöt voi osoittaa suoraan sinne:
http://www.musiikkiarkisto.fi/kokoelmat/index.php