Liisa Tavin laulun 'Syksyisemmät päivät' tekstiä olen etsinyt joka paikasta, ei vaan löydy. Tekstin kirjoittanut Jukka Itkonen. Samoin kyseistä laulua…

Kysytty

Liisa Tavin laulun 'Syksyisemmät päivät' tekstiä olen etsinyt joka paikasta, ei vaan löydy. Tekstin kirjoittanut Jukka Itkonen. Samoin kyseistä laulua esitettynä ei löydy mistään tallenteina. Ko laulu on alunperin julkaistu levyllä 'Naamiot' vuonna1984.

Vastaus

Vastattu

Teksti Liisa Tavin levyttämään Syksyisemmät päivät -kappaleeseen sisältyy Itkosen sanoituksia sisältävään kirjaan Miljoonan markan pakarat : laulutekstejä vuosilta 1973-2007.

Tavin Naamioita on edelleen saatavilla kirjastoista eri puolella Suomea LP-levynä.

1 ääntä

Kommentit

"Syksyisemmät päivät" on soinut päässäni pari vuotta. Muistan laulun suolaisenmakeasta nuuruudestani satumaisen kauniina. Kuinka on mahdollista, ettei sitä löydy mistään sähköisenä? Aikaahan on kulunut vain muutama vuosikymmen...