Leiki, lapsi armahin, aamun koittehessa. Nyt on hetki herttaisin kukkain puhjetessa Vuodet vaihtuu toisinaan ? ken nyt sitä suriskaan? Leiki, lapsi…

Kysytty

Leiki, lapsi armahin,
aamun koittehessa.
Nyt on hetki herttaisin
kukkain puhjetessa
Vuodet vaihtuu toisinaan ?
ken nyt sitä suriskaan?
Leiki, lapsi armahin,
aamun koittehessa!
(Immi Hellén)

Näillä sanoilla on olemassa lastenlaulu,mutta en löydä mistään melodiaa. Osaisitko auttaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Julkaisusta Meidän lapset: albumi; Koteja kodittomille lapsille r.y; Porvoo, WSOY, 1923 löytyy nuotti Mikael Nybergin säveltämään Immi Hellénin sanoittamaan kappaleeseen Leiki, lapsi. Sama teksti on julkaistu nimellä Lapselle Immi Hellénin kokoelmassa Lasten runokirja : Suomen pojille ja tytöille omistettu; Helsinki : Valistus, 1930.