Leo Tuominen oli Suomen suurlähettiläs Roomassa v. 1968-69. Haluaisin tietää, miksi hänen toimikautensa Roomassa jäi niin lyhyeksi.

Kysytty

Leo Tuominen oli Suomen suurlähettiläs Roomassa v. 1968-69. Haluaisin tietää, miksi hänen toimikautensa Roomassa jäi niin lyhyeksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Leo Tuominen toimi Rooman suurlähettiläänä 1.9.1968 lähtien. Hän siirtyi Tukholmaan 1.11.1969. Tukholman suurlähettilään posti on merkittävimpiä suurlähettiläsposteja. Tarkempia tietoja voi tiedustella Ulkoasiainministeriön tietopalvelusta tietopalvelu.um@formin.fi