Otsikko
Osaatteko neuvoa, mistä kirjasta löytyy kattavat tiedot niistä maista, joilla on edustus Suomessa, sekä tietoa näiden henkilöstöstä?

Kysytty

Osaatteko neuvoa, mistä
kirjasta löytyy kattavat
tiedot niistä maista, joilla on edustus Suomessa, sekä tietoa näiden henkilöstöstä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Edita julkaisee ulkoministeriön ylläpitämää teosta The Helsinki diplomatic list: including directory of international organizations, honorary consuls and other entities. Uusin May, 2003. Teoksessa on kunkin maan edustuston yhteystiedot, päälliköt ja tärkeimmät virkamiehet.