Lauttasaaresta löytyvä nuottikirja The best of U2, Järjestelmänro 0863595014, ISBN 0-86359-501-4. Netistä ei löydy kirjan kappalelistaa, voisinko saada sen.

Kysytty

Lauttasaaresta löytyvä nuottikirja The best of U2, Järjestelmänro 0863595014, ISBN 0-86359-501-4. Netistä ei löydy kirjan kappalelistaa, voisinko saada sen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti joistakin vanhemmista nuoteista ei ole sisältötietoja rekisterissä ja nyt kysymyksessä oleva nuotti on tällainen. Kirjastossa rekiströidään jatkuvasti takautuvasti vanhojen nuottien sisältötietoja. ISBN-numeron avulla löytyi vastaava nuotti Helsinginbrgin kirjaston sivuilta ja sisältö:

Innehåll: Surrender ; Bad ; A sort of homecoming ; Gloria ; The unforgettable fire ; I will follow ; Sunday bloody Sunday ; October ; New year's day ; Pride