Haluaisin tietää laulaja Maarit Hurmerinnan esikoislevyn nimen (LP, singlejulkaisu) ja julkaisuvuoden? Mikähän mahtaa olla hänen alkuperäinen sukunimensä,…

Kysytty

Haluaisin tietää laulaja Maarit Hurmerinnan esikoislevyn nimen (LP, singlejulkaisu) ja julkaisuvuoden? Mikähän mahtaa olla hänen alkuperäinen sukunimensä, siis tyttönimi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Maarit Hurmerinnan (os. Äijö) ensilevytys tapahtui vuonna 1973. Kappale oli Jim Pembroken säveltämä Aamun tulo. Ensimmäinen LP, "Maarit", julkaistiin myöhemmin samana vuonna.

Lisää tietoa Maaritista löydät esim. osoitteesta http://www.sjoki.uta.fi/~latvis/yhtyeet/Maarit