Otsikko
Laura Gustafssonin Korpisoturi oli mielenkiintoinen lukukokemus huolellisesti rakennetun survivalisti-eskapistinäkökulman vuoksi. Osaisitteko suositella…

Kysytty

Laura Gustafssonin Korpisoturi oli mielenkiintoinen lukukokemus huolellisesti rakennetun survivalisti-eskapistinäkökulman vuoksi. Osaisitteko suositella vastaavia (suomalaisia) romaaneita?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Saman tyyppistä tematiikkaa kuin on Laura Gustafssonin Korpisoturi-romaanissa käsittelevät seuraavat teokset.

Marianne Hessérus: Paljain jaloin (2004)

Erlend Loe: Doppler (2005)

Oleg Kuvajaev: Pakenemisen säännöt (1984)

Doris Lessing: Eloonjääneen muistelmat (1998)

Jean Hegland: Suojaan metsän siimekseen (1998)

Henrika Ringbom: Maarit Sarasteen kaipuu (1999)

Arto Paasilinna: Jäniksen vuosi (1975)

Kirjasammosta löydät helposti teoksista hyvät kuvaukset kirjoittamalla hakulaatikkoon teoksen nimen.

http://www.kirjasampo.fi/fi