Laulun nimi Aattoiltana,1903 julkaistu joululaulu sanat:Hilja Haahti sävellys Vilho Siukkonen

Kysytty

laulun nimi Aattoiltana,1903 julkaistu joululaulu sanat:Hilja Haahti sävellys Vilho Siukkonen

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Haluatteko kyseisestä laulusta nuotit tai äänitteen?
Säveltäjä on Siukonen, Wilho.
Aattoiltana (Lumen pehmeä valkoinen vaippa...)

Nuotit löytyvät seuraavasta teoksesta:
Siukonen, Wilho: Joululauluja [Nuottijulkaisu] : pianon säestyksellä : koteja ja kouluja varten v. 1925. Nuottia ei ole Oulun kaupunginkirjastossa, mutta mahdollisesti saatavissa kaukolainaksi muista maakuntakirjastoista esim. Tampereelta.

Äänitettä ei löydy kirjastoista, ainoastaan yleisradion arkistossa on cd-levy vuodelta 2001, jossa Campanella-kuoro esittää tämän kappaleen.