Otsikko
Lauloimme ja leikimme piirileikkiä lapsena kevät laulun sanoin. Kaikkia sanoja en muista. Laulu alkoi muistaakseni sanoilla kevät on, kevät on aurinko paistaa,…

Kysytty

Lauloimme ja leikimme piirileikkiä lapsena kevät laulun sanoin. Kaikkia sanoja en muista. Laulu alkoi muistaakseni sanoilla kevät on, kevät on aurinko paistaa, metsät ja viidakot viheriöi. Laulussa kerrottiin myös mettisistä (?), jotka mesimarjoja maistaa.
Löytyisikö tähän lauluun kaikki sanat?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on Juho Lahtisen säveltämä laulu" Kevät on!". Laulu on sävelletty Klaus U. Suomelan runoon. Sanat sisältyvät muun muassa teokseen Suomalaista urheilurunoa (toimittanut Klaus U. Suomela, Helsinki : Valistus, 1958).

Saatte runon sähköpostiinne.

1 ääntä

Kommentit

Hei , hyvä Vastaaja !

Voisitko laittaa minullekin tuon laulun sanat ?