Lauantaina 12. lokakuuta radiosta tuli kappale, jonka haluaisin löytää, mutta vaikka miten yritän hakea, tämä kappale ei yksinkertaisesti löydy. Kertosäe alkaa…

Kysytty

Lauantaina 12. lokakuuta radiosta tuli kappale, jonka haluaisin löytää, mutta vaikka miten yritän hakea, tämä kappale ei yksinkertaisesti löydy.

Kertosäe alkaa seuraavasti: Nyt saa/alkaa riittää jo tää, en kävele/kulje enää metriäkään.

Lisäksi, jos tästä on apua, jossain kohdassa kappaletta lauletaan "tileiltä nostanut, kultaakin ostanut..."

Kiitos jo etukäteen!

Vastaus

Vastattu

Emme valitettavasti tunnistaneet kappaletta. Tuntisiko joku lukijoista sen?

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Olisiko Pekka Laukkarisen "Nyt riittää"?