Otsikko
Lapseni on menossa pieneen leikkaukseen, jota varten hänet pitää nukuttaa. Tämä jännittää ja mietityttää häntä kovasti päivittäin. Aiheesta on varmaankin…

Kysytty

Lapseni on menossa pieneen leikkaukseen, jota varten hänet pitää nukuttaa. Tämä jännittää ja mietityttää häntä kovasti päivittäin. Aiheesta on varmaankin olemassa lastenkirjoja, mutta minkä nimisiä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Seuraavista voisi olla apua:
- Huikko, Eeva: Miltä Sipukaisesta tuntuu?
- Schneider, Liane: Laura lääkärissä
- Kaskinen, Anna-Mari: Kun pelottaa
- Mä en haluu! : leikki-ikäisen arjen pulmia