Otsikko
Lapsella ei toimi kortti Koska lainassa on yks kirja , palauttamatta , mikä tavalla me voimme maksaa

Kysytty

Lapsella ei toimi kortti
Koska lainassa on yks kirja , palauttamatta , mikä tavalla me voimme maksaa

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja kannattaa palauttaa. Kun se on palautettu, kirjastokortilla voi taas lainata. Jos kirja on kadonnut, se täytyy korvata. Kannattaa käydä omassa lähikirjastossa keskustelemassa asiasta. Kirjan voi korvata joko ostamalla samanlaisen kirjan tilalle tai maksamalla kirjan korvaushinta. Jos haluat maksaa kirjan, kirjastossa laitetaan kirja korvattavaksi. Silloin kirjan hinta näkyy kirjastokortin maksuissa.

Kirjastokortilla olevat maksut voi maksaa verkossa. Verkkomaksamiseen kirjaudutaan kirjastokortin numerolla ja pin-koodilla. Maksut voi maksaa maksukortin tiedoilla tai verkkopankin kautta.