Lainasin best-seller kirjan ja tyttäreni haluaisi myöskin lukea sen. Voiko hän palauttaa kirjan ja lainata sen saman tien omalla kortillaan?

Kysytty

Lainasin best-seller kirjan ja tyttäreni haluaisi myöskin lukea sen. Voiko hän palauttaa kirjan ja lainata sen saman tien omalla kortillaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tyttäresi voi palauttaa bestsellerin palvelutiskille ja lainata sen sitten omalle kortilleen.

Isommissa kirjastoissa voi olla käytäntönä, palauttaa kaikki aineisto automaatilla. Jos näin on, täytyy palautuksen jälkeen pyytää henkilökunta hakemaan teos.