Otsikko
Lainani Ilkka Remes, Vapauden Risti on palautettu muidwn Remeksien kanssa vahingossa Kellokosken kirjastoon

Kysytty

Lainani Ilkka Remes, Vapauden Risti on palautettu muidwn Remeksien kanssa vahingossa Kellokosken kirjastoon

Vastaus

Vastattu

Lainat voi Kirkes-kirjastoissa, eli Järvenpään, Keravan, Mäntsälän ja Tuusulan kirjastoissa,  palauttaa vapaasti mihin tahansa alueen kirjastoista, eli myös Kellokosken kirjastoon.