Kysymykseni koskee Internet-tiedonhakua. Löytyykö netistä osoitetta Elizabeth Taylorin fanipostille? Etsin postiosoitetta, en keskustelupalstaa. Sain Googlesta…

Kysytty

Kysymykseni koskee Internet-tiedonhakua. Löytyykö netistä osoitetta Elizabeth Taylorin fanipostille? Etsin postiosoitetta, en keskustelupalstaa. Sain Googlesta liian monta turhaa sivua haulla "elizabeth taylor" and "fan club". Ellu taitaa olla siinä iässä ettei fanipostia juuri enää tule?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Internetistä löytyy kuuluisuuksien osoitehakemistoja, esim.:

http://www.reelclassics.com/Address/address-list.htm

Elizabeth Taylorin osoite:
c/o Elizabeth Taylor AIDS Foundation
P.O. Box 55995
Sherman Oaks, CA 91413-0995

Reel Classics –sivustolla sanotaan: “ Ms. Taylor accepts fan mail, autograph requests and professional inquiries at this address.”