Otsikko
Onko Suomessa netissä palvelusivua, josta voi löytää henkilön nimen perusteella syntymäajan ja osoitteen? Ruotsissa on esim. birthday.se.

Kysytty

Onko Suomessa netissä palvelusivua, josta voi löytää henkilön nimen perusteella syntymäajan ja osoitteen? Ruotsissa on esim. birthday.se.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tällaista palvelua ei Suomessa ole. Digi- ja väestötietoviraston maksullisesta osoitepalvelusta on mahdollista tiedustella yli 15 vuotta täyttäneiden osoitteita, https://dvv.fi/osoitepalvelu. Syntymäaikoja ei sieltä luovuteta.