Otsikko
Kysyisin paljonko on Väinö Linnan teosten (Päämäärä, Musta rakkaus, Täällä Pohjantähden alla trilogia, ja sotaromaani) painosmäärä ja moneellekko kielelle ne…

Kysytty

Hei! kysyisin paljonko on Väinö Linnan teosten (Päämäärä, Musta rakkaus, Täällä Pohjantähden alla trilogia, ja sotaromaani) painosmäärä ja moneellekko kielelle ne on käännetty?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tuntematon sotilas - ainakin 76 painosta
Sotaromaani - 11 painosta
Täällä Pohjantähden alla – ainakin 56 painosta
Musta rakkaus – ainakin 17 painosta

Käännöskielten lukumäärän löydät Suomalaisen kirjallisuuden seuran Suomen kirjallisuuden käännökset -tietokannasta helposti, tässä sinne linkki: http://dbgw.finlit.fi/kaannokset/index.php?lang=FIN.