Otsikko
Kysyisin kirjaa jonka on kirjoittanut mies, joka pohtii sattumaa tai onnea. Oli myös käymässä Suomessa ja hänestä oli lyhyt haastattelu myös jossain tv…

Kysytty

Kysyisin kirjaa jonka on kirjoittanut mies, joka pohtii sattumaa tai onnea.
Oli myös käymässä Suomessa ja hänestä oli lyhyt haastattelu myös jossain tv-lähetyksessä. Kirja kertoo mm. hänestä ja kaveristaan kun olivat ulkona istumassa jossain, kun salama oli iskenyt kaverinsa kuoliaaksi. Muuta en kirjasta muista.

Vastaus

Vastattu

Hei,

Tämä lienee Paul Auster. Kävi Suomessa 2017 uuden 4 3 2 1 -kirjansa markkinointikiertueella. Ylen jutussa (https://yle.fi/a/3-9806746) on maininta ystävän kuolemissesta salamaniskun seurauksena ja miten se on vaikuttanut kirjailijaan ja hänen teoksiinsa.

Kirjailijan teokset Kirjasammossa:

https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/kauno%253Aperson_12317590425170

0 ääntä

Kommentit

Tasavallan Presidentti haastatteli kirjailijaa, paikka taisi olla Akateemisen kohtaamispaikka. Jokin tv-kanava välitti tilaisuuden tänne kehäkolmosen taaksekin.