Kysyin jo aikaisemmin tämän laulun sanoja tarkennus siihen. Harru Bergstömin [ säv/sov) sanoittaja Toivo särkkä Elokuvasta on lautalla pienoinen kahvila

Kysytty

kysyin jo aikaisemmin tämän laulun sanoja tarkennus siihen.

Harru Bergstömin [ säv/sov) sanoittaja Toivo särkkä

Elokuvasta on lautalla pienoinen kahvila

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lauluun "Ei ole mulla avaint' eikä tiirikkaa" elokuvasta "On lautalla pienoinen kahvila" ei valitettavasti löydy laulunsanoja. Laulun sanat voi kuulla elokuvasta, jota on saatavana DVD-levynä joissakin maakuntakirjastoissa (Tampere, Pori). DVD:n voi tilata oman kirjaston kautta lainaksi.