Kuulin laulun, jonka nimeä en tiedä. Sen sanat on jotain "but now we're stressed out we used to play pretend" ja sen laulaa mies. Ja myös jotain "wake up we…

Kysytty

Kuulin laulun, jonka nimeä en tiedä. Sen sanat on jotain "but now we're stressed out we used to play pretend" ja sen laulaa mies. Ja myös jotain "wake up we need to make money"

Vastaus

Vastattu

Kyseiset sanat ovat yhtyeen Twenty One Pilots kappaleesta "Stressed Out". Kappale löytyy heidän levyltään Blurryface (2015)

https://www.youtube.com/watch?v=pXRviuL6vMY