Kuulemma kirjan nimi on Korva tämän elämän kyljessä.. mistähän (kirjastosta) semmoinen löytyisi? Tekijää en tiedä, kirja saattaa olla runo, olen saanut…

Kysytty

Kuulemma kirjan nimi on Korva tämän elämän kyljessä..
mistähän (kirjastosta) semmoinen löytyisi? Tekijää en tiedä, kirja
saattaa olla runo, olen saanut käsiini siitä pari
mieleenpainuvaa sivua, eli sivut 80-81, eli kirjassa on
siis ainakin niin monta sivua.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä lienee kansanedustaja-kirjailija Aino Suholan Ritva Oksaselle kirjoittama (monologi?)näytelmä Korva elämän kyljessä (1994), jota Oksanen on esittänyt Tampereella 90-luvun puolessavälissä. Minkään kirjaston kokoelmista sitä ei taida löytyä.

Teatterikeskus ry. Helsingissä kerää näytelmätekstejä, puh. 09-135 7613, sieltä kannattaa kysyä. Teosta saa todennäköisesti helpoiten sen kirjoittajalta, yhteystiedot ym. seuraavasta nettiosoitteesta:

http://www.eduskunta.fi/fakta/edustaja/372/aino5.htm

Katso myös Tamperelainen -paikallislehden juttuarkistosta sivu

http://www.tamperelainen.fi/arkisto/oksanen_ritva.html