Otsikko
Kun varaan tietokonehuoneen kirjastosta (varaamo), onko sinne ovi heti aamusta auki ja kone toimintakunnossa? Vai pitääkö etsiä työntekijä apuun?

Kysytty

Kun varaan tietokonehuoneen kirjastosta (varaamo), onko sinne ovi heti aamusta auki ja kone toimintakunnossa? Vai pitääkö etsiä työntekijä apuun?

Vastaus

Vastattu

Varaamossa pitäisi olla jokaisen tilan kohdalla käyttötarkoituksen lisäksi myös muut tilaa koskevat oleelliset tiedot, esimerkiksi maininta siitä että tila on lukittu. Asian voi varmistaa olemalla suoraan yhteydessä siihen kirjastoon, jota asia koskee.