Kun lähetätte muistutuskirjeen palauttamattomasta aineistosta, voisitte lähettää sen yhdessä kirjeessä. Mulla on lainassa 7 kirjaa ja muistutus tulee aina…

Kysytty

Kun lähetätte muistutuskirjeen palauttamattomasta aineistosta, voisitte lähettää sen yhdessä kirjeessä. Mulla on lainassa 7 kirjaa ja muistutus tulee aina vähintään kolmessa kirjeessä ja neljässä eri lapussa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit saada myöhästymisilmoitukset halutessasi myös sähköpostiisi. Jos ilmoitat kirjastoon sähköpostiosoitteesi, saat kaksi päivää ennen lainojen erääntymistä muistutuksen, että ne ovat pian erääntymässä, mahdolliset varausilmoitukset sekä ensimmäisen myöhästymisilmoituksen kahden viikon kuluttua eräpäivästä. Toinen myöhästymisilmoitus tulee aina postitse neljän viikon kuluttua eräpäivästä. Ennakkotiedotteet erääntyvistä lainoista sekä varausilmoitukset on mahdollista saada myös tilaamalla maksullisen tekstiviestin.