Kun haluaisin asentaa Real Player ohjelman koneelleni , miten sen teen . Eli kun ohjelma on imuroitu koneelle ja tästä alkaa varsinainen asennus eli aukeaa…

Kysytty

Kun haluaisin asentaa Real Player ohjelman koneelleni , miten sen teen . Eli kun ohjelma on imuroitu koneelle ja tästä alkaa varsinainen asennus eli aukeaa monia peräkkäisiä ikkunoita, joihin pitäisi laittaa rasteja oikeille kohdille ja antaa tietoja itsestä, niin ohjelman englanninkielisyys tuo ongelmia . Joten voitko neuvoa mitä rastitan etten tee mitään virheitä ja ohjelma toimisi kunnolla . Ja mitä tietoja ei kannattaisi antaa ? Jos tässä et voi neuvoa onko olemassa joitain tähän liittyviä oppaita ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yleisradion Yle24 -sivuilta löytyy Real Player -ohjelman asennusohje: http://www.yle.fi/yle24/ohjeet.html
Tietotekniikan sanakirjoista löytyy myös tämän alan sanastoa, esim. Tietotekniikan liiton sanastotoimikunnan julkaisema ATK-sanakirja (2001).