Kuka tai ketkä ovat sanoittaneet ja säveltäneet kappaleen "Mä päivänsäteen näin kerran pienen"? (Kappaleen on esittänyt ainakin Katri Helena).

Kysytty

Kuka tai ketkä ovat sanoittaneet ja säveltäneet kappaleen "Mä päivänsäteen näin kerran pienen"? (Kappaleen on esittänyt ainakin Katri Helena).

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappaleen Mä päivänsäteen näin kerran pienen (You are my sunshine) ovat säveltäneet Jimmie Davis ja Charles Mitchell. Suomenkieliset sanat kappaleeseen on sommitellut Sauvo Puhtila eli Saukki.

https://kansalliskirjasto.finna.fi/Record/fikka.4332890