Kuka omistaa tekijänoikeudet Yrjö Jylhän tuotantoon? Hänellä ei tietääkseni ollut lapsia.

Kysytty

Kuka omistaa tekijänoikeudet Yrjö Jylhän tuotantoon? Hänellä ei tietääkseni ollut lapsia.

Vastaus

Vastattu

Yrjö Jylhän teoksia on kustantanut pääasiassa Otava. Teidän kannattaa ottaa yhteyttä kustantamoon, jonka kautta tekijänoikeusasia varmasti selviää.

https://otava.fi/kustantamo/

0 ääntä

Kommentit

Hei! Tiedot saa myös Sanastosta, joka on Teostoa vastaava elin tekijänoikeusasioissa. Kannattaa siis olla yhteydessä sinne. Googlaa "Sanasto"!