Kuka kirjoitti iltarukouksen, joka alkaa Hyvä Jumala taasen on ilta, yö joutuu ja nukutaan, surut lievitä vanhemmilta ovat joskus he murheissaan.

Kysytty

Kuka kirjoitti
iltarukouksen, joka alkaa
Hyvä Jumala taasen on ilta,
yö joutuu ja nukutaan,
surut lievitä vanhemmilta
ovat joskus he murheissaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runo löytyy Tamara Maunosen kokoamasta Lasten oma rukouskirja -nimisestä pienestä kirjasesta, jonka Alea-kirja on kustantanut vuonna 1982. Saatavuustieto löytyy HelMet -aineistohausta http://www.helmet.fi/ .