Kuka kirjoitti Emily-kirjan? Samanniminen kanadalainen sarja oli televisiossa.

Kysytty

Kuka kirjoitti Emily-kirjan? Samanniminen kanadalainen sarja oli televisiossa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseinen televisiosarja pohjautuu L.M. Montgomeryn viehättävään kirjasarjaan. Sarjan ensimmäisen kirjan alkuperäinen nimi on Emily of New Moon. Sarja on käännetty suomeksi ja sen osat ovat: Pieni runotyttö, Runotyttö maineen polulla ja Runotyttö etsii tähteään.