Etsin kirjaa, jossa nuori(tyttö?) on muuttanut äitinsä kanssa äidin kotikaupunkiin, jossa sitten on äidin vanhoja…

Kysytty

Etsin kirjaa, jossa nuori(tyttö?) on muuttanut äitinsä kanssa äidin kotikaupunkiin, jossa sitten on äidin vanhoja tuttuja ja sukulaisia. Tyttö tutustuu naapuriin ja he vierailevat perhospuutarhassa tms? Kirjassa äiti tekee palapeliä koko kirjan myötä ja ilmeisesti tädin kanssa viettää aikaa. Muistaakseni kirjassa vaaleanpunainen kansi.