Hain Taber Gladys - tekijän nimellä. Ajauduin enlannin kielisille EBSCO -sivulle. Voiko sieltä lainata kirjoja? Miten? Kiitos

Kysytty

Hei, hain Taber Gladys - tekijän nimellä. Ajauduin enlannin kielisille EBSCO -sivulle. Voiko sieltä lainata kirjoja? Miten?
Kiitos

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

EBSCO on artikkelitietokanta, joka sisältää viitteitä englanninkielisissä kausijulkaisuissa ilmestyneisiin (lehti-)artikkeleihin. Osa artikkeleista on tietokannassa PDF-muotoisina kokotekstiartikkeleina, ja ne on siis mahdollista lukea (ja tulostaa) suoraan EBSCOn kautta. Osasta artikkeleita taas on tietokannassa vain viitetiedot, joista ilmenee, minkä julkaisun minkä numeron millä sivuilla artikkeli on ilmestynyt.

Kirjoja EBSCOsta ei siis voi lainata.