Otsikko
Kuka esittää, tai mistä löytyisi kappale, joka alkaa sanoilla "Minä olen kaunis, minä olen rohkea". Kyseessä on vanha seurakunnan lastenlaulu, tai…

Kysytty

Kuka esittää, tai mistä löytyisi kappale, joka alkaa sanoilla "Minä olen kaunis, minä olen rohkea". Kyseessä on vanha seurakunnan lastenlaulu, tai mahdollisesti varhaisnuorisolaulu.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voisiko kyseessä olla Tellu Turkan laulu "Minä itse", jonka sanat alkavat "Minä olen hurja, minä olen rohkea...". Laulu on esim. nuottikirjassa Musiikin mestarit 1-2 : ärdepärde, Otava 2005. Kappale löytynee myös cd-levyltä Tellu & Leipuriorkesteri.