Kuinka saan poistettua uusinta lainan? Painoin vahingossa uusi laina nappia.

Kysytty

Kuinka saan poistettua uusinta lainan? Painoin vahingossa uusi laina nappia.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos olet painanut vahingossa Helmet-verkkokirjaston uusimisnappia, niin uusimista ei enää valitettavasti voi peruuttaa. Kaiken kaikkiaan sinulla on ollut käytössä 5 uusimiskertaa, jos teokseen ei kohdistu varauksia. Jos tämä oli ensimmäinen uusimiskerta, niin vielä on mahdollista uusia teos neljä kertaa, ellei sitä ole varattu. Kun kaikki 5 uusintakertaa on käytetty, niin voit lainata kirjan uudelleen kirjastossasi, jos teosta ei ole varattu.