Kuinka paljon maksaa toinen kirjastokortti? jos ensimmäinen on kadonnut!

Kysytty

Kuinka paljon maksaa toinen kirjastokortti? jos ensimmäinen on kadonnut!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Uusi kirjastokortti maksaa HelMet-kirjastoissa yli 15-vuotiaalle 3 euroa.

74 ääntä
Asiasanat

Kommentit

No entäs sitten alle 15 vuotiaalle?????
onx se sit niinku ilmanen ALLE 15 vuotiaalle ja plzzz vastaa nopeesti

Alle 15-vuotiaan kortin uusiminen maksaa 2 euroa Helmet-kirjastossa.
Toimitus

I am not so proficient in keeping stuff like these safe. I usually don’t go to library often. However, whenever I intend to go I would never be able to remember where I kept the library card last time.

AS we all know, This happens to me all the time. I am not so proficient in keeping stuff like these safe. I usually don’t go to library often. However, whenever I intend to go I would never be able to remember where I kept the library card last time.