Otsikko
Kuinka paljon kirjasto perii sakkoja myöhästyneistä lainoista?

Kysytty

Kuinka paljon kirjasto perii sakkoja myöhästyneistä lainoista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjaston eri toimipisteissä jaetaan monistetta, josta käy ilmi eri myöhästymismaksut. Kirjoista peritään 2 mk/kpl 1. alkava viikko, aina 20 mk saakka. Videoista ja cd-romeista peritään 10 mk/kpl 1. alkava viikko aina 50 mk saakka. Lisäksi tulevat muistutus- ja laskutuskulut